דילוג לתוכן

תנאי השימוש והתקנון

תנאי הענקת שירות

נבוא, עוסק פטור שמספרו 205636186 הינו הבעלים והמפעיל של עסק המתמחה במתן פתרונות חכמים לניהול אישורי הגעה למוזמנים וטיפול במתנות באמצעות אשראי (להלן: "השירותים"). השירותים ניתנים באמצעות כלים, כגון הודעות חכמות בווטסאפ המבוססות על בינה מלאכותית, וכן שיחות טלפוניות לשירות יעיל ומדויק, וגם מפעיל של אתר האינטרנט navo.co.il (להלן: "האתר"). על ידי שימוש והתקשרות עם מפעיל השירות, אתה מסכים לתנאים הבאים. אנא קרא אותם בקפידה. אם אינך מסכים לתנאים אלה, אנא הימנע מלהתקשר עם מפעיל השירות.

1. קבלת התנאים

1.1 השירותים (כהגדרתם לעיל) כפופים להוראות ולתנאים המופיעים במסמך זה (להלן: "תנאי שימוש" או "התנאים" או "התקנון"), ואלה חלים, ללא תנאי על כל לקוחות של מפעיל השירות (להלן: "הלקוחות") והאורחים של הלקוחות.

1.2 תנאי השימוש מהווים הסכם משפטי מחייב. על ידי שליחת הודעה, הרשמה או כל אינטראקציה אחרת עם מפעיל השירות, אתה מקבל את התנאים ומסכים לפעול על פיהם. יש לקרוא בעיון את תנאי השימוש בטרם תיכנס או תעשה שימוש באתר או בשירותים.

1.3 השירות מסופק על ידי מפעיל השירות (להלן: "מפעיל השירות", "נותן השירות", "הספק", "אנו"), אשר שומר לעצמו את הזכות לעדכן את התנאים בכל עת וללא הודעה מוקדמת. כל שינוי בתנאים יפורסם וייכנס לתוקף מיד עם פרסומו. המשך השימוש בשירות מהווה הסכמה לתנאים המעודכנים.

1.4 כל מקרה של סתירה בין התנאים האלה לבין מידע המתקבל ממקור אחר, יגברו התנאים האלה.

1.5 כל שימוש לא חוקי באתר או בשירות, אשר עשוי להוות עוולה ו/או עבירה מכל סוג שהוא, בין אזרחית ובין פלילית, לרבות, אך לא רק הוצאת דיבה, פגיעה בפרטיות, הפרת זכויות יוצרים או כל פעילות בלתי חוקית אחרת – אסורה בהחלט. 

1.6 כל אדם או חברה המבצע/ת פעולה כלשהי באתר, לרבות אדם המבצע הרשמה לשירות (לעיל ולהלן: "הלקוח"), מצהיר בעצם ביצוע הפעולה כי קרא תקנון זה, הבין אותו ואת תנאיו וכי הוא מסכים לתנאיו ולהוראותיו.

1.7 הלקוח מצהיר כי הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והלקוח הינו מתחת לגיל 18 חובה עליו ליידע את האפוטרופוס החוקי שלו בדבר הוראות האתר והתקנון ולקבל ממנו אישור מראש ובכתב לביצוע הפעולות באתר.

1.8 השימוש באתר מיועד אך ורק למשתמשים פרטיים ואינו מיועד לשימושים מסחריים או לצרכים אחרים שאינם פרטיים.

1.9 הלקוח מתחייב שלא לעשות שימוש באתר ו/או בתכנים המוצגים בו למטרות מסחריות ו/או לשם העתקה, שכפול, שיווק, הצגה, פרסום, מכירה, הפצה או כל שימוש אחר ללא אישור מפורש בכתב מאת מפעיל האתר.

1.10 התנאים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מתייחסים באופן שווה לנשים ולגברים.

2. תיאור השירות

2.1 נותן השירות מספק ללקוח כספק שירות עצמאי את שירותי ניהול מוזמנים, אישורי הגעה לרבות הכנה, ניהול ושליחה של התראות למוזמנים מטעם הלקוחות וכן שירותי מתנות באשראי (להלן: "השירותים") והכל בהתאם לתנאים המפורטים להלן.

2.2 טיב והיקף השירות. השירותים ניתנים לאספקה בהתאם לחבילה המפורטת בהצעת מחיר שנשלחה ע"י נותן השירות ללקוח ומהווה חלק מהסכם זה (להלן: "חבילת שירותים" ו"הצעת מחיר" בהתאמה) המפרטת את מספר ההודעות הכלולות בה ותנאי השירות הנלווים.

2.3 אם הלקוח מבקש לשלוח הודעות לרשומות נוספות מעבר למספר הרשומות המוקצות במכסת חבילת השירותים שנבחרה, נותן השירות רשאי לחייב את הלקוח בתשלום נוסף על פי התעריף של 2.4 ש"ח לרשומה, וזאת ללא צורך בהודעה מראש או אישור נוסף מהלקוח.

2.4 במקרה של שימוש על ידי הלקוח ברשומות נוספות מעבר למספר הרשומות הכלול בחבילת השירותים שנבחרה, נותן השירות רשאי לחייב את הלקוח בגין כל רשומה נוספת. החיוב עבור כל רשומה נוספת יעמוד על סך של 2.4 ש״ח (לא כולל מע״מ, אלא אם צוין אחרת). החיוב יתבצע בהתאם לתנאי התשלום הקבועים בהסכם זה.

3. תמורה ותנאי תשלום

3.1 בתמורה לאספקת השירותים על ידי נותן השירות ישלם הלקוח את מחיר חבילת השירות כפי שמצויינת בהצעת המחיר  (להלן: "התמורה"). התמורה תשולם על ידי הלקוח במלואה (כלומר, 100% מעלות חבילת השירותים) מראש באמצעות כרטיס אשראי במועד הסמוך לחתימת הסכם זה. התמורה אינה ניתנת להחזרה, למעט כמפורט בס' 4 להלן. כמו כן, הלקוח ישלם תוספת עבור כל הודעה מעבר לחבילה, בהתאם למפורט בהצעת המחיר, שתיגבה מכרטיס אשראי שנמצא במערכת נותן השירות.

3.2 תשלום באמצעות כרטיס אשראי: במידה ותשלום הלקוח באמצעות כרטיס אשראי לא יאושר, נותן השירות ישלח ללקוח הודעת וואטסאפ המיידעת אותו על כך. הלקוח מתחייב למסור לנותן השירות כרטיס אשראי חלופי ותקין, בהתאם להנחיות שיימסרו לו, בין אם באמצעות נציג שירות או מערכת האתר. למען הסר ספק, ככל שהלקוח לא ימסור כרטיס אשראי חלופי במועד, לא יתחיל נותן השירות באספקת השירות, והאחריות הבלעדית לכל נזק או הפסד שייגרם ללקוח בשל כך תחול על הלקוח בלבד.

4. מדיניות החזרים וביטולים

4.1 הלקוח יהיה רשאי לבטל את השירותים לקבל החזר כספי מנותן השירות בהתאם לתנאים הבאים:

  • (א) החזר מלא: במקרה של ביטול עסקה תוך 24 שעות ממועד התשלום, הלקוח יהיה זכאי להחזר מלא של הסכום ששולם עבור השירות;
  • (ב) החזר של 50% מהתמורה: במקרה של ביטול עסקה לאחר 24 שעות ממועד התשלום, אך לא פחות משלושים (30) ימים לפני המועד המתוכנן של שליחת ההודעה הראשונה, הלקוח יהיה זכאי להחזר של 50% מהתמורה ששולמה;
  • (ג) ללא החזר: במקרה של ביטול עסקה בתוך שלושים (30) ימים לפני המועד המתוכנן של שליחת ההודעה הראשונה, לא יהיה זכאי הלקוח להחזר כספי כלשהו.
  • סעיף (ג) יגבר על (א)-(ב) במקרה של סתירה. כלומר, לדוגמה, לדוח שסגר עסקה וביטל אותה תוך פחות מ-24 שעות אך אנו כבר פחות מ-30 ימים לפני המועד המתוכנן לשליחת ההודעה הראשונה, לא יהא זכאי להחזר כספי.

5. הצהרות והתחייבויות הצדדים

כל אחד מבין הצדדים להסכם זה מצהיר ומתחייב ביחס לעצמו כי:

5.1 אין כל מניעה בדין, הסכם או כל מניעה אחרת מלהתקשר בהסכם זה;

5.2 ההתקשרות בהסכם זה אינה מפרה חוק או הסכם קיים של אף אחד מהצדדים עם צדדים שלישיים;

5.3 לכל צד יש את היכולות, המשאבים, הידע והניסיון הנדרשים לעמוד בכל התחייבויותיו על פי ההסכם;

5.4 אין ולא יהיו התחייבויות או הסכמים אחרים שעלולים לסתור או למנוע מכל צד לעמוד בדרישות הסכם זה;

5.5 כל צד מתחייב שלא להשתמש או לנצל מידע סודי או קנייני של אחרים, כולל מעסיקים קודמים, במסגרת הסכם זה, אלא אם יש בידו הרשאה חוקית ומפורשת לכך.

6. אחריות הלקוח, תיקונים, הוספת המוזמנים

6.1 לשם אספקת השירותים, הלקוח מתחייב לספק לנותן השירות מידע מלא, מדויק וחוקי לגבי המוזמנים, כולל שמות ומספרי טלפון ו/או ווטסאפ, אשר הוא מחזיק בהם באופן חוקי ולגיטימי ושעניינם להזמינם לאירוע. הלקוח מאשר כי עיכוב במתן המידע הנדרש עלול להשפיע על יכולתו של נותן השירות לעמוד במועדים המוסכמים, ומוותר על כל טענה במקרה של עיכוב כאמור.

6.2 נותן השירות לא יישא באחריות לשגיאות במספרי טלפון ו/או ווטסאפ שסופקו על ידי הלקוח.

6.3 במקרה של שגיאה במספר שסופק, ניתן להוסיף את המספר הנכון בכל שלב, אך בכפוף להתרעת זמן סבירה (כפי שזה מוגדר באתר של נותן השירות), ותמורת תשלום נוסף בהתאם לחבילת השירותים. תשלום עבור תיקון ו/או עדכון ו/או הוספת מספר טלפון / ווטסאפ יוסדר מראש, ויבוצע לפני שליחת ההודעה.

6.5 הלקוח רשאי לעדכן או לשנות את תוכן ההודעה המיועדת להישלח למוזמנים עד ארבעה (4) ימים לפני המועד המתוכנן לשליחת ההודעה הראשונה. למען הסר כל ספק, מובהר כי לאחר ביצוע בדיקת ניסיון (טסט) של התוכן המיועד להישלח למוזמנים וקבלת אישור מלא מהלקוח, ייחשב התוכן כמאושר לשליחה. נותן השירות לא יישא באחריות לכל טעות כתיב או תוכן שנמסר על ידי הלקוח ואושר על ידו. האחריות המלאה על דיוק התוכן המסופק חלה על הלקוח בלבד.

6.6 במקרה שבו אחד מהמוזמנים שפרטיהם סופקו על ידי הלקוח אינו מחזיק בחשבון ווטסאפ, יעשה נותן השירות מאמצים ליצור קשר עם המוזמן באמצעות שיחת טלפון למספר שסופק כ-13 ימים לפני האירוע ולא לפני כן.

7. אחריות נותן השירות והגבלות

7.1 האתר והשירותים ניתנים על ידי מפעיל השירות במצבם ("As Is") וללא כל אחריות, מפורשת או משתמעת. מפעיל השירות אינו מתחייב לדיוק, שלמות או מהימנות המידע והשירותים, וכן אינו מתחייב כי השירות יהיה נטול תקלות, הפרעות, וירוסים או רכיבים מזיקים אחרים.

7.2 נותן השירות מתחייב לעשות את מירב המאמצים על מנת להבטיח מתן שירות מיטבי ללקוח, בהתאם לתנאים.

7.3 הגבלות משלוח הודעות לקידומת +1, לאור עדכוני המדיניות האחרונים של אפליקציית ווטסאפ, משלוח הודעות למספרי טלפון בעלי קידומת +1 (ובפרט מספרים בארצות הברית ובטריטוריות נוספות הנתמכות תחת קידומת זו) כפוף למגבלות קבועות. לפיכך, מוסכם כי ניסוח ההודעות שיישלחו למספרי טלפון בקידומת זו ייעשה באופן בלעדי על ידי נבוא, בהתאם להנחיות ווטסאפ, הוראות הדין הרלוונטיות והמגבלות הטכנולוגיות החלות.

7.4. הלקוח מסכים ומאשר כי לא תתאפשר כל עריכה, שינוי או התאמה אישית של הודעות אלו על ידו לאחר ניסוחן. כמו כן, הלקוח מוותר על כל טענה או דרישה כלפי נבוא בנוגע להגבלות המפורטות לעיל.

7.5. נבוא פועלת בהתאם להנחיות ולמדיניות של Meta (החברה האם של ווטסאפ) ומתאימה את פעילותה למגבלות הקיימות והמתעדכנות מעת לעת. החברה תפעל ככל האפשר במסגרת האפשרויות הנתונות, אך אינה מתחייבת להבטיח שליחה מלאה או שינוי של המדיניות הקיימת מצד Meta.

7.6 כל ההודעות והשיחות הטלפוניות יבוצעו במהלך שעות הפעילות המקובלות ובימים רגילים, למעט ימי שבת, חגים ומועדים רשמיים.

7.7 הגבלת אחריות: נותן השירות לא יישא באחריות לכל תקלה, עיכוב או כשל בשליחת ההודעות הנובעים מבעיות טכניות שאינן בשליטתו, לרבות, אך לא רק, תקלות או עיכובים הקשורים לשירותי רשת ווטסאפ או תשתיות תקשורת אחרות.

7.8 שמירה על סודיות ושלמות המידע: נותן השירות מתחייב לעשות את מירב המאמצים לשמור על סודיות ושלמות כל המידע שהועבר אליו על ידי הלקוח במסגרת ההתקשרות, ולהגן על מידע זה ככל שניתן. במידה שהלקוח יבחר לשתף מידע, קבצים או רשימות מוזמנים שהוכנו או נאספו על ידי נותן השירות עם צדדים שלישיים, נותן השירות לא יהיה אחראי לשמירת סודיות המידע או לשלמותו לאחר השיתוף, והאחריות לשמירה על סודיות ופרטיות מידע זה תהיה מוטלת על הלקוח.

8. העדר אחריות

8.1 נותן השירות לא יהיה אחראי לנזקים עקיפים, מיוחדים או נלווים שנגרמו כתוצאה מהשירותים, ולא משנה סוג התביעה, גם אם הלקוח קיבל הודעה מראש על האפשרות לנזקים כאלו. במקרה כזה, אחריות נותן השירות לא תעלה על הסכום ששולם לו בפועל על ידי הלקוח.

8.2 הלקוח אחראי לכל נזק, הוצאה או תשלום שייגרמו לנותן השירות או לצד ג' בשל מעשה, מחדל, רשלנות או הפרת התחייבות או זכות כלשהי מצדו של הלקוח או מי מטעמו במסגרת ההסכם והשירותים.

8.3 הלקוח מתחייב לשפות את נותן השירות על כל סכום שיחויב לשלם בעקבות החלטה של גורם משפטי מוסמך, בשל הפרת ההסכם, רשלנות או מעשה זדוני מצד הלקוח או מי מטעמו. השיפוי יכלול גם הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.

9. זכות לסיים את ההתקשרות

9.1 במקרה של הפרה מהותית של התנאים על ידי הלקוח, יהיה נותן השירות (הצד הנפגע) רשאי לסיים את ההסכם באופן מיידי, ובלבד שניתנה ללקוח (צד המפר) הודעה בכתב על ההפרה וניתנה לו הזדמנות לתקן את ההפרה בתוך שבעה (7) ימים ממועד קבלת ההודעה. הפרות מהותיות כוללות, בין היתר, אך לא מוגבלות ל: (א) אי-מסירת המידע הנדרש מצד הלקוח לצורך מתן השירותים במועד, (ב) אי-עמידה בתנאי התמורה והתשלום.

9.2 עם סיום הסכם על ידי נותן השירות כפי שמפורט בסעיף 9.2 לעיל, יפסיק נותן השירות את מתן השירותים, והלקוח יישאר מחויב לתשלום כל הסכומים המגיעים וכל החובות שטרם נפרעו עד למועד הסיום בהתאם ובכפוף להוראות סעיפים 3 ו-4 לעיל.

9.3 שמירת מידע ואיפוס חשבון: נותן השירות ישמור על חשבון הלקוח ועל המידע שבו למשך שישה (6) חודשים ממועד סיום האירוע. בתום תקופה זו, החשבון יעבור תהליך איפוס לצורך שיפור ביצועי השרת עבור אירועים עתידיים. מומלץ ללקוח להוריד את אישורי ההגעה כקובץ גיבוי טרם האיפוס.

10. הסכמת המוזמנים, הסרה מהרשימה

קבלת הודעה מהשירות על ידי המוזמנים מהווה הסכמה ואישור לקבלת הודעות הקשורות לאירוע. מוזמנים שאינם מעוניינים לקבל הודעות נוספות יכולים לבקש להסיר את עצמם מרשימת התפוצה באמצעות שליחת הודעת "הסר" או "STOP" לחשבון השירות.

11. פרטיות ושימוש במידע

11.1 מפעיל השירות מחויב לשמירה על פרטיותך ועל הגנת המידע האישי של הלקוחות ושל המוזמנים. המידע שנמסר לנו, כולל שם ומספר הטלפון, ישמש אך ורק לצורך מתן שירות ואישור הגעה לאירוע.

11.2 המידע שסופק על ידי הלקוח אודות המוזמנים ישמש אך ורק למטרות המפורטות בתנאים אלה ולא יועבר לצדדים שלישיים, למעט לצורך אספקת השירותים ו/או אם נדרש על פי דין.

11.3 הפרטים שיימסרו על ידי הלקוח ומידע נוסף שיצטבר אודותיו ואודות המוזמנים יישמרו במאגר המידע של מפעיל השירות, והוא יעשה בו שימוש בכפוף להוראות כל דין. עם זאת, מפעיל השירות אינו אחראי לכל אובדן של מידע, מכל סוג שהוא, והלקוח מתבקש לגבות תכנים שהזין לאתר באופן תדיר.

11.4 על ידי שימוש בשירותים, אתה מסכים לאיסוף, לשמירה ולעיבוד של נתוניך האישיים בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.

11.5 לקוח מאשר כי מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. מפעיל השירות וחברת האשראי רשאיים לנקוט צעדים משפטיים בגין מסירת פרטים כוזבים, לרבות פנייה לערכאות.

12. תנאים לשירות קישור המתנות

12.1 לבקשת הלקוח, רשאי נותן השירות לספק שירות נוסף הכולל יצירת קישור ייעודי להעברת מתנות כספיות (להלן: "שירות קישור המתנות"). באמצעות קישור זה יוכלו המוזמנים להעביר ללקוח מתנות כספיות באמצעות כרטיס אשראי. 

12.2 מוסכם בזאת כי שירות קישור המתנות יינתן על ידי חברה חיצונית בשם RSVP (להלן: "ספק שירות חיצוני" או "RSVP"). נותן השירות לא יהיה אחראי, בשום צורה ואופן, באופן ישיר או עקיף, לכל פעולה או תוצאה הקשורה לשירות קישור המתנות, לרבות אך לא רק:

  • גביית התשלומים מהמוזמנים;
  • העברת הכספים ללקוח;
  • אבטחת המידע של המוזמנים;
  • כל תקלה או כשל בשירות;
  • כל נזק או הפסד שייגרמו ללקוח או למוזמנים כתוצאה מהשימוש בשירות.

12.3 האחריות הבלעדית לשירות קישור המתנות תחול על ספק השירות החיצוני X, והוא יהיה האחראי הבלעדי לכל טענה, דרישה או תביעה מצד הלקוח או המוזמנים בקשר לשירות זה.

12.4 השימוש בשירות קישור המתנות יהיה כפוף לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של RSVP הנמצאים כאן: https://gift.rsvpevents.co.il/terms.pdf , והלקוח מצהיר כי הוא מודע לתנאים אלו ומסכים להם.

12.5 נותן השירות לא יהיה אחראי לכל מחלוקת או סכסוך שיתגלע בין הלקוח לבין RSVP.

12.6 למען הסר ספק, מובהר כי שירות קישור המתנות הינו שירות נפרד ועצמאי, ואינו מהווה חלק משירותים הניתנים על ידי נותן השירות.

13. אחריות הלקוח

הלקוח מתחייב לקבל את כל ההסכמות הנדרשות על פי דין מהמוזמנים לצורך מסירת פרטיהם לספק ושליחת הודעות אליהם במסגרת השירות. כמו כן, הלקוח ישפה את הספק בגין כל תביעה או הוצאה הנובעת משימוש לא חוקי בשירות.

14. קניין רוחני

כל זכויות היוצרים, סימני המסחר והקניין הרוחני באתר, לרבות תכנים, עיצובים, תוכנות, קודים, תמונות, טקסטים וחומרים אחרים, הם בבעלות הבלעדית של מפעילת האתר. חל איסור להעתיק, לשכפל, להפיץ, להציג, לשווק או להשתמש בתכנים ובשירותים ללא אישור מראש ובכתב ממפעילת האתר. עצם הגלישה באתר אינה מעניקה רישיון או זכות לשימוש כלשהו בתכנים או במוצרים המוצגים בו.

15. הדין החל וסמכות שיפוט

15.1 תנאים אלה כפופים אך ורק לחוקי מדינת ישראל ויפורשו על פיהם, מבלי לתת תוקף לדיניה הנוגעים לניגוד דינים.

15.2 לבתי המשפט המוסמכים של תל-אביב תהיה סמכות שיפוט בלעדית בכל מחלוקת בקשר עם התחייבות זו.

16. פרטי יצירת קשר

בכל שאלה או חשש לגבי תנאים אלו או השירות, ניתן לפנות אלינו ב- [email protected].