תנאי השימוש

תנאי הענקת שירות

נבוא, עוסק מורשה שמספרו 205636186 הינו הבעלים והמפעיל של עסק המתמחה במתן פתרונות חכמים לניהול אישורי הגעה למוזמנים וטיפול במתנות באמצעות אשראי (להלן: "השירותים"). השירותים ניתנים באמצעות כלים, כגון הודעות חכמות בווטסאפ המבוססות על בינה מלאכותית, וכן שיחות טלפוניות לשירות יעיל ומדויק, וגם מפעיל של אתר האינטרנט navo.co.il (להלן: "האתר"). על ידי שימוש והתקשרות עם מפעיל השירות, אתה מסכים לתנאים הבאים. אנא קרא אותם בקפידה. אם אינך מסכים לתנאים אלה, אנא הימנע מלהתקשר עם מפעיל השירות.

1. קבלת התנאים

1.1 השירותים (כהגדרתם לעיל) כפופים להוראות ולתנאים המופיעים במסמך זה (להלן: "תנאי שימוש" או "התנאים" או "התקנון"), ואלה חלים, ללא תנאי על כל לקוחות של מפעיל השירות (להלן: "הלקוחות") והאורחים של הלקוחות.

1.2 תנאי השימוש מהווים הסכם משפטי מחייב. על ידי שליחת הודעה, הרשמה או כל אינטראקציה אחרת עם מפעיל השירות, אתה מקבל את התנאים ומסכים לפעול על פיהם. יש לקרוא בעיון את תנאי השימוש בטרם תיכנס או תעשה שימוש באתר או בשירותים.

1.3 השירות מסופק על ידי מפעיל השירות (להלן: "מפעיל השירות", "נותן השירות", "הספק", "אנו"), אשר שומר לעצמו את הזכות לעדכן את התנאים בכל עת וללא הודעה מוקדמת. כל שינוי בתנאים יפורסם וייכנס לתוקף מיד עם פרסומו. המשך השימוש בשירות מהווה הסכמה לתנאים המעודכנים.

1.4 כל מקרה של סתירה בין התנאים האלה לבין מידע המתקבל ממקור אחר, יגברו התנאים האלה.

1.5 כל שימוש לא חוקי באתר או בשירות, אשר עשוי להוות עוולה ו/או עבירה מכל סוג שהוא, בין אזרחית ובין פלילית, לרבות, אך לא רק הוצאת דיבה, פגיעה בפרטיות, הפרת זכויות יוצרים או כל פעילות בלתי חוקית אחרת – אסורה בהחלט. 

1.6 כל אדם או חברה המבצע/ת פעולה כלשהי באתר, לרבות אדם המבצע הרשמה לשירות (לעיל ולהלן: "הלקוח"), מצהיר בעצם ביצוע הפעולה כי קרא תקנון זה, הבין אותו ואת תנאיו וכי הוא מסכים לתנאיו ולהוראותיו.

1.7 הלקוח מצהיר כי הינו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות. במידה והלקוח הינו מתחת לגיל 18 חובה עליו ליידע את האפוטרופוס החוקי שלו בדבר הוראות האתר והתקנון ולקבל ממנו אישור מראש ובכתב לביצוע הפעולות באתר.

1.8 השימוש באתר מיועד אך ורק למשתמשים פרטיים ואינו מיועד לשימושים מסחריים או לצרכים אחרים שאינם פרטיים.

1.9 הלקוח מתחייב שלא לעשות שימוש באתר ו/או בתכנים המוצגים בו למטרות מסחריות ו/או לשם העתקה, שכפול, שיווק, הצגה, פרסום, מכירה, הפצה או כל שימוש אחר ללא אישור מפורש בכתב מאת מפעיל האתר.

1.10 התנאים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והם מתייחסים באופן שווה לנשים ולגברים.

2. תיאור השירות

2.1 נותן השירות מספק ללקוח כספק שירות עצמאי את שירותי ניהול מוזמנים, אישורי הגעה לרבות הכנה, ניהול ושליחה של התראות למוזמנים מטעם הלקוחות וכן שירותי מתנות באשראי (להלן: "השירותים") והכל בהתאם לתנאים המפורטים להלן.

2.2 טיב והיקף השירות. השירותים ניתנים לאספקה בהתאם לחבילה המפורטת בהצעת מחיר שנשלחה ע"י נותן השירות ללקוח ומהווה חלק מהסכם זה (להלן: "חבילת שירותים" ו"הצעת מחיר" בהתאמה) המפרטת את מספר ההודעות הכלולות בה ותנאי השירות הנלווים.

2.3 אם הלקוח מבקש לשלוח הודעות לרשומות נוספות מעבר למספר הרשומות המוקצות במכסת חבילת השירותים שנבחרה, נותן השירות רשאי לחייב את הלקוח בתשלום נוסף על פי התעריף של 2.4 ש"ח לרשומה, וזאת ללא צורך בהודעה מראש או אישור נוסף מהלקוח.

2.4 במקרה של שימוש על ידי הלקוח ברשומות נוספות מעבר למספר הרשומות הכלול בחבילת השירותים שנבחרה, נותן השירות רשאי לחייב את הלקוח בגין כל רשומה נוספת. החיוב עבור כל רשומה נוספת יעמוד על סך של 2.4 ש״ח (כולל מע״מ, אלא אם צוין אחרת). החיוב יתבצע בהתאם לתנאי התשלום הקבועים בהסכם זה.

3. תמורה ותנאי תשלום

3.1 בתמורה לאספקת השירותים על ידי נותן השירות ישלם הלקוח את מחיר חבילת השירות כפי שמצויינת בהצעת המחיר  (להלן: "התמורה"). התמורה תשולם על ידי הלקוח במלואה (כלומר, 100% מעלות חבילת השירותים) מראש באמצעות כרטיס אשראי במועד הסמוך לחתימת הסכם זה. התמורה אינה ניתנת להחזרה, למעט כמפורט בס' 4 להלן. כמו כן, הלקוח ישלם תוספת עבור כל הודעה מעבר לחבילה, בהתאם למפורט בהצעת המחיר, שתיגבה מכרטיס אשראי שנמצא במערכת נותן השירות.

3.2 תשלום באמצעות כרטיס אשראי: במידה ותשלום הלקוח באמצעות כרטיס אשראי לא יאושר, נותן השירות ישלח ללקוח הודעת וואטסאפ המיידעת אותו על כך. הלקוח מתחייב למסור לנותן השירות כרטיס אשראי חלופי ותקין, בהתאם להנחיות שיימסרו לו, בין אם באמצעות נציג שירות או מערכת האתר. למען הסר ספק, ככל שהלקוח לא ימסור כרטיס אשראי חלופי במועד, לא יתחיל נותן השירות באספקת השירות, והאחריות הבלעדית לכל נזק או הפסד שייגרם ללקוח בשל כך תחול על הלקוח בלבד.

4. מדיניות החזרים וביטולים

4.1 הלקוח יהיה רשאי לבטל את השירותים לקבל החזר כספי מנותן השירות בהתאם לתנאים הבאים:

  • (א) החזר מלא: במקרה של ביטול עסקה תוך 24 שעות ממועד התשלום, הלקוח יהיה זכאי להחזר מלא של הסכום ששולם עבור השירות;
  • (ב) החזר של 50% מהתמורה: במקרה של ביטול עסקה לאחר 24 שעות ממועד התשלום, אך לא פחות משלושים (30) ימים לפני המועד המתוכנן של שליחת ההודעה הראשונה, הלקוח יהיה זכאי להחזר של 50% מהתמורה ששולמה;
  • (ג) ללא החזר: במקרה של ביטול עסקה בתוך שלושים (30) ימים לפני המועד המתוכנן של שליחת ההודעה הראשונה, לא יהיה זכאי הלקוח להחזר כספי כלשהו.
  • סעיף (ג) יגבר על (א)-(ב) במקרה של סתירה. כלומר, לדוגמה, לדוח שסגר עסקה וביטל אותה תוך פחות מ-24 שעות אך אנו כבר פחות מ-30 ימים לפני המועד המתוכנן לשליחת ההודעה הראשונה, לא יהא זכאי להחזר כספי.
  • (ד) במקרה של דחיית האירוע בשל נסיבות שאינן תלויות בלקוח (כגון: כוח עליון, מצב ביטחוני, מגיפה, או כל אירוע חריג אחר שאינו בשליטת הצדדים), מתחייבת חברת נבוא לבצע את שירות שליחת אישורי ההגעה מחדש לאורחים, בהתאם לתאריך החדש שייקבע, וזאת ללא עלות נוספת. מובהר כי השירות יינתן עבור אותו אירוע בלבד ובאותם תנאים שסוכמו במקור, ובלבד שהלקוח יעדכן את החברה בדבר הדחייה ויתאם מועד חדש לביצוע השירות.

5. הצהרות והתחייבויות הצדדים

כל אחד מבין הצדדים להסכם זה מצהיר ומתחייב ביחס לעצמו כי:

5.1 אין כל מניעה בדין, הסכם או כל מניעה אחרת מלהתקשר בהסכם זה;

5.2 ההתקשרות בהסכם זה אינה מפרה חוק או הסכם קיים של אף אחד מהצדדים עם צדדים שלישיים;

5.3 לכל צד יש את היכולות, המשאבים, הידע והניסיון הנדרשים לעמוד בכל התחייבויותיו על פי ההסכם;

5.4 אין ולא יהיו התחייבויות או הסכמים אחרים שעלולים לסתור או למנוע מכל צד לעמוד בדרישות הסכם זה;

5.5 כל צד מתחייב שלא להשתמש או לנצל מידע סודי או קנייני של אחרים, כולל מעסיקים קודמים, במסגרת הסכם זה, אלא אם יש בידו הרשאה חוקית ומפורשת לכך.

6. אחריות הלקוח, תיקונים, הוספת המוזמנים

6.1 לשם אספקת השירותים, הלקוח מתחייב לספק לנותן השירות מידע מלא, מדויק וחוקי לגבי המוזמנים, כולל שמות ומספרי טלפון ו/או ווטסאפ, אשר הוא מחזיק בהם באופן חוקי ולגיטימי ושעניינם להזמינם לאירוע. הלקוח מאשר כי עיכוב במתן המידע הנדרש עלול להשפיע על יכולתו של נותן השירות לעמוד במועדים המוסכמים, ומוותר על כל טענה במקרה של עיכוב כאמור.

6.2 נותן השירות לא יישא באחריות לשגיאות במספרי טלפון ו/או ווטסאפ שסופקו על ידי הלקוח.

6.3 במקרה של שגיאה במספר שסופק, ניתן להוסיף את המספר הנכון בכל שלב, אך בכפוף להתרעת זמן סבירה (כפי שזה מוגדר באתר של נותן השירות), ותמורת תשלום נוסף בהתאם לחבילת השירותים. תשלום עבור תיקון ו/או עדכון ו/או הוספת מספר טלפון / ווטסאפ יוסדר מראש, ויבוצע לפני שליחת ההודעה.

6.5 הלקוח רשאי לעדכן או לשנות את תוכן ההודעה המיועדת להישלח למוזמנים עד שישה (6) ימים לפני המועד המתוכנן לשליחת ההודעה הראשונה. למען הסר כל ספק, מובהר כי לאחר נעילת ההודעה במערכת של התוכן המיועד להישלח למוזמנים, ייחשב התוכן כמאושר לשליחה. נותן השירות לא יישא באחריות לכל טעות כתיב או תוכן שנמסר על ידי הלקוח ואושר על ידו. האחריות המלאה על דיוק התוכן המסופק חלה על הלקוח בלבד, במידה והלקוח דורש לבצע שינוי בתוכן ההודעה וצוות נבוא מאשר זאת יתכנו עלויות נוספות בהתאם לשינוי הנדרש. 

6.6 במקרה שבו אחד מהמוזמנים שפרטיהם סופקו על ידי הלקוח אינו מחזיק בחשבון ווטסאפ, יעשה נותן השירות מאמצים ליצור קשר עם המוזמן באמצעות שיחת טלפון למספר שסופק כ-13 ימים לפני האירוע ולא לפני כן.

7. אחריות נותן השירות והגבלות

7.1 האתר והשירותים ניתנים על ידי מפעיל השירות במצבם ("As Is") וללא כל אחריות, מפורשת או משתמעת. מפעיל השירות אינו מתחייב לדיוק, שלמות או מהימנות המידע והשירותים, וכן אינו מתחייב כי השירות יהיה נטול תקלות, הפרעות, וירוסים או רכיבים מזיקים אחרים.

7.2 נותן השירות מתחייב לעשות את מירב המאמצים על מנת להבטיח מתן שירות מיטבי ללקוח, בהתאם לתנאים.

7.3 הגבלות משלוח הודעות לקידומת +1, לאור עדכוני המדיניות האחרונים של אפליקציית ווטסאפ, משלוח הודעות למספרי טלפון בעלי קידומת +1 (ובפרט מספרים בארצות הברית ובטריטוריות נוספות הנתמכות תחת קידומת זו) כפוף למגבלות קבועות. לפיכך, מוסכם כי ניסוח ההודעות שיישלחו למספרי טלפון בקידומת זו ייעשה באופן בלעדי על ידי נבוא, בהתאם להנחיות ווטסאפ, הוראות הדין הרלוונטיות והמגבלות הטכנולוגיות החלות.

7.4. הלקוח מסכים ומאשר כי לא תתאפשר כל עריכה, שינוי או התאמה אישית של הודעות אלו על ידו לאחר ניסוחן. כמו כן, הלקוח מוותר על כל טענה או דרישה כלפי נבוא בנוגע להגבלות המפורטות לעיל.

7.5. נבוא פועלת בהתאם להנחיות ולמדיניות של Meta (החברה האם של ווטסאפ) ומתאימה את פעילותה למגבלות הקיימות והמתעדכנות מעת לעת. החברה תפעל ככל האפשר במסגרת האפשרויות הנתונות, אך אינה מתחייבת להבטיח שליחה מלאה או שינוי של המדיניות הקיימת מצד Meta.

7.6 כל ההודעות והשיחות הטלפוניות יבוצעו במהלך שעות הפעילות המקובלות ובימים רגילים, למעט שישי-שבת, חגים ומועדים רשמיים.

7.7 הגבלת אחריות: נותן השירות לא יישא באחריות לכל תקלה, עיכוב או כשל בשליחת ההודעות הנובעים מבעיות טכניות שאינן בשליטתו, לרבות, אך לא רק, תקלות או עיכובים הקשורים לשירותי רשת ווטסאפ או תשתיות תקשורת אחרות.

7.8 שמירה על סודיות ושלמות המידע: נותן השירות מתחייב לעשות את מירב המאמצים לשמור על סודיות ושלמות כל המידע שהועבר אליו על ידי הלקוח במסגרת ההתקשרות, ולהגן על מידע זה ככל שניתן. במידה שהלקוח יבחר לשתף מידע, קבצים או רשימות מוזמנים שהוכנו או נאספו על ידי נותן השירות עם צדדים שלישיים, נותן השירות לא יהיה אחראי לשמירת סודיות המידע או לשלמותו לאחר השיתוף, והאחריות לשמירה על סודיות ופרטיות מידע זה תהיה מוטלת על הלקוח.

8. העדר אחריות

8.1 נותן השירות לא יהיה אחראי לנזקים עקיפים, מיוחדים או נלווים שנגרמו כתוצאה מהשירותים, ולא משנה סוג התביעה, גם אם הלקוח קיבל הודעה מראש על האפשרות לנזקים כאלו. במקרה כזה, אחריות נותן השירות לא תעלה על הסכום ששולם לו בפועל על ידי הלקוח.

8.2 הלקוח אחראי לכל נזק, הוצאה או תשלום שייגרמו לנותן השירות או לצד ג' בשל מעשה, מחדל, רשלנות או הפרת התחייבות או זכות כלשהי מצדו של הלקוח או מי מטעמו במסגרת ההסכם והשירותים.

8.3 הלקוח מתחייב לשפות את נותן השירות על כל סכום שיחויב לשלם בעקבות החלטה של גורם משפטי מוסמך, בשל הפרת ההסכם, רשלנות או מעשה זדוני מצד הלקוח או מי מטעמו. השיפוי יכלול גם הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין.

9. זכות לסיים את ההתקשרות

9.1 במקרה של הפרה מהותית של התנאים על ידי הלקוח, יהיה נותן השירות (הצד הנפגע) רשאי לסיים את ההסכם באופן מיידי, ובלבד שניתנה ללקוח (צד המפר) הודעה בכתב על ההפרה וניתנה לו הזדמנות לתקן את ההפרה בתוך שבעה (7) ימים ממועד קבלת ההודעה. הפרות מהותיות כוללות, בין היתר, אך לא מוגבלות ל: (א) אי-מסירת המידע הנדרש מצד הלקוח לצורך מתן השירותים במועד, (ב) אי-עמידה בתנאי התמורה והתשלום.

9.2 עם סיום הסכם על ידי נותן השירות כפי שמפורט בסעיף 9.1 לעיל או סעיף 9.4 להלן, יפסיק נותן השירות את מתן השירותים, והלקוח יישאר מחויב לתשלום כל הסכומים המגיעים וכל החובות שטרם נפרעו עד למועד הסיום בהתאם ובכפוף להוראות סעיפים 3 ו-4 לעיל.

9.3 שמירת מידע ואיפוס חשבון: נותן השירות ישמור על חשבון הלקוח ועל המידע שבו למשך שישה (6) חודשים ממועד סיום האירוע. בתום תקופה זו, החשבון יעבור תהליך איפוס לצורך שיפור ביצועי השרת עבור אירועים עתידיים. מומלץ ללקוח להוריד את אישורי ההגעה כקובץ גיבוי טרם האיפוס.

9.4 סיום בשל פגיעה באמון או אקלים עבודה בלתי הולםמובהר בזאת כי מבלי לגרוע מכל זכות אחרת הנתונה לנותן השירות על פי הסכם זה או לפי כל דין, יהיה נותן השירות רשאי לסיים את ההתקשרות לפי הסכם זה באופן חד-צדדי ומיידי, בהודעה של יום עסקים אחד מראש, במקרה שבו, לפי שיקול דעתו הסביר, נוצרה פגיעה מהותית באמון ההדדי, או נוצרה תחושת אי-נוחות חריגה, מתמשכת או מהותית במסגרת העבודה מול הלקוח, באופן אשר מקשה על המשך קיום ההתקשרות ויוצר אקלים עבודה שלילי או בלתי ראוי. סיום כאמור לא יהווה הפרה של הסכם זה, ולא יזכה את הלקוח בכל סעד, פיצוי או טענה, ובלבד שהסיום בוצע בתום לב ותוך מתן הנמקה סבירה.  

10. הסכמת המוזמנים, הסרה מהרשימה

קבלת הודעה מהשירות על ידי המוזמנים מהווה הסכמה ואישור לקבלת הודעות הקשורות לאירוע. מוזמנים שאינם מעוניינים לקבל הודעות נוספות יכולים לבקש להסיר את עצמם מרשימת התפוצה באמצעות שליחת הודעת "הסר" או "STOP" לחשבון השירות.

11. פרטיות ושימוש במידע

11.1 מפעיל השירות מחויב לשמירה על פרטיותך ועל הגנת המידע האישי של הלקוחות ושל המוזמנים. המידע שנמסר לנו, כולל שם ומספר הטלפון, ישמש אך ורק לצורך מתן שירות ואישור הגעה לאירוע.

11.2 המידע שסופק על ידי הלקוח אודות המוזמנים ישמש אך ורק למטרות המפורטות בתנאים אלה ולא יועבר לצדדים שלישיים, למעט לצורך אספקת השירותים ו/או אם נדרש על פי דין.

11.3 הפרטים שיימסרו על ידי הלקוח ומידע נוסף שיצטבר אודותיו ואודות המוזמנים יישמרו במאגר המידע של מפעיל השירות, והוא יעשה בו שימוש בכפוף להוראות כל דין. עם זאת, מפעיל השירות אינו אחראי לכל אובדן של מידע, מכל סוג שהוא, והלקוח מתבקש לגבות תכנים שהזין לאתר באופן תדיר.

11.4 על ידי שימוש בשירותים, אתה מסכים לאיסוף, לשמירה ולעיבוד של נתוניך האישיים בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו.

11.5 לקוח מאשר כי מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית. מפעיל השירות וחברת האשראי רשאיים לנקוט צעדים משפטיים בגין מסירת פרטים כוזבים, לרבות פנייה לערכאות.

12. שירות קישור להעברת מתנות באשראי

12.1 לבקשת הלקוח, רשאי נותן השירות להעמיד לרשות הלקוח שירות נוסף ונפרד הכולל יצירת קישור דיגיטלי ייעודי לצורך העברת מתנות כספיות מאורחי הלקוח (להלן: "שירות קישור המתנות"). באמצעות קישור זה יוכלו המוזמנים להעביר ללקוח מתנות כספיות באופן מקוון ומאובטח, באמצעות מערכת סליקה חיצונית ומאושרת על פי דין.

12.2 מהות השירות ועמלות. הענקת המתנה נעשית באמצעות הזנת פרטי כרטיס אשראי במערכת מאובטחת המחוברת לחברת הסליקה, והאישור או הדחייה של העסקה ניתנים באופן אוטומטי על־ידי אותה חברת סליקה בלבד.

12.2.1 השירות מתבצע באמצעות קישור ייעודי (לינק) שנשלח לטלפון הסלולרי של כל נותן מתנה בהתאם לפרטים שנמסרו לנותן השירות על־ידי מקבל המתנה (הלקוח). מרגע שליחת הקישור, נותני המתנה רשאים להעניק מתנות בכפוף להזנת הפרטים הנדרשים לעסקת אשראי. הפרטים מוזנים למערכת העסק המחוברת למערכת חברת האשראי הסולקת (כגון קארדקום) באופן מקוון.

נותן השירות מעמיד לרשות מקבלי המתנה ממשק עם טבלה המתעדכנת בזמן אמת, ובה מופיעות המתנות שאושרו והברכות שהושארו על־ידי האורחים. 

12.2.2 ברגע שנרשם הלקוח לשירות קישור המתנות, עליו למלא את כל הפרטים ולהעלות את המסמכים הנדרשים להשלמת התהליך. זמן אישור הבקשה עשוי להימשך עד שני (2) ימי עסקים ויינתן על־ידי צוות נותן השירות. השירות יופעל רק לאחר השלמת כלל הדרישות – והאחריות לכך חלה על הלקוח בלבד.

12.2.3 כספי המתנות יישמרו בחשבון ייעודי נפרד עד למועד העברתם ללקוח, ויועברו אליו בהעברה בנקאית מרוכזת בתוך חמישה (5) ימי עסקים מהבוקר שלאחר האירוע (ובלבד שזהו יום עסקים), למעט עיכובים שאינם בשליטת נותן השירות. ניתן להעניק מתנות עד יום לפני העברת סכום המתנות על־ידי נותן השירות; לאחר מועד זה לא ניתן עוד להעניק מתנות.

12.2.4 לעיתים, בעקבות תקלה טכנית, עשוי הלקוח לקבל לחשבונו סכום מתנות גבוה מן הסכום שהועבר בפועל. הלקוח מאשר לנותן השירות לחייב את כרטיס האשראי שלו בגובה הסכום שהתקבל ביתר, לצורך השבתו לנותן השירות.

בכל מקרה של חוב של הלקוח כלפי נותן השירות, הלקוח מסכים כי נותן השירות יהיה רשאי לחייב את כרטיס האשראי שלו בגובה החוב ללא צורך באישור נוסף

12.2.5 השימוש בשירות כפוף לעמלות שירות כפי שמוצגות למשתמשים מראש טרם ביצוע העסקה. עמלות השירות ייקבעו כשיעור (אחוז) המתווסף לסכום המתנה, ויוצגו לאישור לפני הענקת המתנה כסכום נומינלי כולל, כאשר סכום מתנה מרבי בחיוב בכרטיס אחד הינו 10,000 ש"ח. 

12.2.6 מובהר בזאת כי סך כל ההעברות המאושרות על ידי מעביר מתנה יחיד ו/או מכל כרטיס אשראי בודד, לא יעלה על סך מצטבר של 10,000 ש"ח בפרק זמן של 30 ימים קלנדריים רצופים.

מספר העסקאות שניתן לבצע מכרטיס אשראי בודד לא יעלה על 3 עסקאות בפרק זמן של 24 שעות רצופות, גם אם הסכום הכולל של כל העסקאות עומד במגבלת הסכום הבודד הנקובה לעיל.

מפעיל השירות שומר לעצמו את הזכות לחסום או לבטל באופן אוטומטי כל עסקה, וכן להקפיא את הלינק להעברת מתנות, אם קיים חשש סביר לעקיפה שיטתית של מגבלות אלו, לרבות באמצעות פיצול עסקאות או שימוש בכרטיסים מרובים שלא לצורך סביר, וזאת בנוסף לכל סעד העומד לרשותו על פי דין.

12.2.7 בעצם השימוש בשירות, מסכים המשתמש כי נותן השירות יחייב את כרטיס האשראי בעמלות בנוסף על סכום המתנה ("עמלות השירות"). סכום העמלות יוצג לנותן המתנה לפני החיוב, והוא עשוי להשתנות מעת לעת, כאשר הסכום שיוצג טרם החיוב הוא המחייב. מקבלי המתנה מאשרים כי ידוע להם שיעור עמלות השירות והם מסכימים לו.

12.2.8 מתן השירות והעברת המתנה כפופים לאישור העסקה על־ידי החברה הסולקת וחברת האשראי של נותן המתנה. ללא אישורים אלו – המתנה לא תתקבל ולא תועבר. אם חברת כרטיסי האשראי של נותן המתנה תסרב לכבד את התחייבויותיו – המתנה לא תועבר, ונותן המתנה יחויב בעמלות השירות.

12.2.9 המשתמשים יקבלו אסמכתאות לפי הוראות הדין בגין כל מתנה שהועברה באמצעות השירות.

12.2.10 מובהר כי אם המשתמש (מקבל מתנה / לקוח) חב כספים לעסק – רשאי העסק לקזזם מכספי המתנות, לאחר התראה ואפשרות להסדרה בתוך 14 יום ממועד ההתראה.

12.3 תנאי שימוש בשירות קישור המתנות. ניתן לעשות שימוש בשירות קישור המתנות רק בתנאים הבאים:

(א) המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות;

(ב) מלאו למשתמש 18 שנים;

(ג) המשתמש בעל תעודת זהות ישראלית תקפה;

(ד) למשתמש תיבת דוא"ל פעילה לצורך קבלת הודעות ועדכונים מהמערכת;

(ה) למשתמש כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף שהונפק בישראל על־ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי, למעט כרטיסים מסוג "אמריקן אקספרס" ו"דיינרס";

(ו) למשתמש חשבון בנק ישראלי פעיל לצורך קבלת כספי מתנות;

(ז) אם המשתמש הוא מקבל המתנה – עליו להזדהות באמצעות טופס “הכרת הלקוח” שמועבר על־ידי נותן השירות ולעמוד בנהלי חוק איסור הלבנת הון, התש״ס-2000;

(ח) אם המשתמש הוא מקבל המתנה – עליו למסור כל פרט, אסמכתא או מסמך לפי דרישת נותן השירות לצורך עמידה בהוראות המס החלות עליו;

(ט) אם המשתמש הוא נותן המתנה – עליו למסור כל פרט או מסמך הנדרש לפי דין בקשר לעמידתו בהוראות המס בקשר לשירות.

12.4 איסור הלבנת הון. הלקוח תחייב כי כל שימוש בשירות קישור המתנות ייעשה לצרכים חוקיים בלבד שלא יפר כל הוראה של חוק איסור הלבנת הון, התש״ס-2000, וכן של חוק המאבק בטרור, התשע"ו-2016 לרבות איסור מימון טרור, וכן של כל הוראות דין אחר – וכי בכל מקרה של הפרת סעיף זה יישא הלקוח באופן בלעדי במלוא האחריות, לרבות אחריות פלילית.

12.4.1 הלקוח מאשר ומצהיר כי כל הפרטים, המסמכים והמידע שיימסרו על ידו לשם הפעלת שירות קישור מתנות יהיו נכונים, מדויקים ומלאים. מובהר כי מסירת פרטים כוזבים או מטעים מהווה עבירה פלילית, ועלולה לגרור נקיטת הליכים פליליים ואזרחיים כנגד הלקוח, לרבות תביעות נזיקיות מצד מפעיל השירות ו/או צדדים שלישיים.

12.4.2 האחריות הבלעדית לשימוש בלתי חוקי או אסור בשירות קישור המתנות, לרבות שימוש הנוגד את הוראות הדין למניעת הלבנת הון ו/או מימון טרור, תחול על הלקוח בלבד. הלקוח ישפה ויגן על מפעיל השירות בגין כל נזק, הוצאה או דרישה שייגרמו לו בקשר לכך.

12.4.3 מפעיל השירות שומר לעצמו את הזכות, על פי שיקול דעתו הבלעדי ובהתאם לדין, לעכב, למנוע או לבטל כל העברת מתנה או עסקה, וכן להעביר מידע ומסמכים לרשויות מוסמכות, לרבות הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומשטרת ישראל, אם יתעורר חשד לשימוש בלתי חוקי או לעבירה על הוראות הדין.

12.5 מובהר כי מפעיל השירות מספק אך ורק את הפלטפורמה הטכנולוגית לצורך קבלת המתנות ואינו צד לעסקאות המתבצעות בין הלקוח לבין מעניקי המתנות. האחריות הבלעדית לכל טענה, דרישה, ביטול עסקה, או הכחשת עסקה – תחול על הלקוח בלבד, והלקוח מתחייב לשפות את נותן השירות בגין כל נזק, הוצאה או דרישה בקשר לכך.

12.6 מפעיל השירות לא יישא באחריות לכל תקלה, שיבוש, הפסקה או עיכוב בהעברת מתנות כתוצאה ממחדלי צדדים שלישיים, לרבות חברות סליקה, גורמי תקשורת או חברות אשראי, ולא יישא באחריות לאי השלמת תשלומים, ביטול עסקאות או טעויות בתפעול.

12.7 הלקוח מאשר בזאת כי ידוע לו שהפעלת שירות קישור המתנות מותנית בהשלמת הליך הזדהות ומסירת פרטים, לרבות מסמכים הנדרשים לפי דין ולפי דרישת נותן השירות או גורמי הסליקה, והוא נושא באחריות מלאה למילוי דרישות אלו.

12.8 הכחשת עסקה

12.8.1 במקרה שבו יכחיש נותן מתנה את ביצוע העסקה בטרם הועברו כספי המתנה ללקוח (מקבל המתנה), יהיה נותן השירות רשאי לבטל את עסקת האשראי לאלתר ולגרוע את סכום המתנה ממאגר כספי המתנות המיועדים להעברה ללקוח (מקבל המתנה), וזאת מבלי שתידרש הסכמת הלקוח או אישורו לכך, וללקוח לא תהא כל טענה או דרישה בעניין זה. יחד עם זאת, נותן השירות יהיה רשאי, לפי שיקול דעתו, לעדכן את הלקוח כי אחת המתנות שהועברו באמצעות השירות הוכחשה על-ידי נותן המתנה וגריעתה בוצעה בהתאם.

מובהר בזאת, כי במקרה שבו מי מנותני המתנות יתכחש למתן המתנה, ועל כן יבקש לבטל את העסקה, נותן השירות יהיה רשאי לבטל את העסקה הרלוונטית, וחברת האשראי תקזז את סכום המתנה כאמור – וזאת מבלי לבקש את אישור המשתמש (מקבל המתנה), ולמשתמש לא תהיה כל טענה או דרישה בקשר לכך.

במקרה של הכחשת עסקה כאמור, יחויב המשתמש בעלות דמי טיפול בסך 50 ₪ בתוספת מע"מ כדין. דמי הטיפול ייגבו באמצעות כרטיס האשראי של המשתמש, כנגד הפקת חשבונית מס כחוק, והמשתמש יקבל הודעה על כך.

12.8.2 מובהר בזאת כי במקרה שבו תתקבל הכחשת עסקה לאחר שכספי המתנה הועברו בפועל ללקוח, מתחייב הלקוח לשפות את נותן השירות בגובה מלואו סכום העסקה המוכחשת, בתוך שני (2) ימי עסקים ממועד קבלת דרישה ראשונה בכתב מנותן השירות.

נותן השירות יהיה רשאי, בהתאם לשיקול דעתו, לפנות אל המשתמש ולמסור לו פרטים בנוגע להכחשת העסקה, לרבות פרטי העסקה, מועד הביצוע, הסכום שבמחלוקת וכל מידע נוסף הדרוש לבירור העניין.

12.8.3 מובהר כי במידה וקיים חוב כספי של הלקוח כלפי נותן השירות מכל סיבה שהיא, לרבות עקב הכחשת עסקה, רשאי נותן השירות לקזז את סכום החוב מכספי המתנות שטרם הועברו ללקוח, ובלבד שניתנה ללקוח הודעה מראש והתאפשר לו להסדיר את החוב בתוך ארבעה-עשר (14) ימים ממועד ההודעה.

12.9 אחריות ותקלות מערכת. מפעיל השירות משקיע מאמצים רבים להבטיח את זמינות האתר ואת האפשרות להעניק מתנות באמצעות הפלטפורמה, אולם הפעילות עשויה להיות מושהית או מופרעת בשל גורמים שאינם בשליטת החברה. המשתמש מוותר על כל טענה בגין תקלות כאמור, לרבות חוסר יכולת להעניק מתנה, והחברה אינה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מכך. החברה אינה אחראית על תקינות החיבור של המשתמשים לפלטפורמה, על תקשורת אינטרנטית או על פעילות חברות הסליקה.

12.10 ביטול שירות קישור מתנות:

12.10.1 הלקוח רשאי לבטל את הזמנת השירותים הנוגעים לשירות קישור המתנות בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981,הביטול ייעשה באמצעות הודעת ביטול בכתב הכוללת את שמו המלא של הלקוח ומספר טלפון ליצירת קשר (להלן: "הודעת הביטול"). הודעת הביטול תישלח לאחת מהדרכים הבאות:
 (א) באמצעות יישומון וואטסאפ למספר ‎050-3428410 בימים א׳–ה׳, בין השעות 10:00–18:00;
 (ב) באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected].

12.10.2 עם קבלת הודעת הביטול, יפעל נותן השירות, ככל שניתן, להשבת כספי המתנה ממקבלי המתנה (ככל שהועברו) ועם השלמת ההשבה יפעל, בשיתוף עם חברת האשראי הרלוונטית, להשבת הסכום לנותן המתנה.

12.10.3 במקרה שבו תתקבל פנייה מחברת האשראי בדבר בירור, הכחשת עסקה או ביטול עסקה, רשאי נותן השירות למסור לחברת האשראי כל מידע הדרוש לשם טיפול בפנייה, בהתאם להוראות כל דין.

12.11 למען הסר ספק, מובהר כי שירות קישור המתנות הינו שירות נפרד ועצמאי, וכי אין באספקתו כדי ליצור כל התחייבות נוספת מצד נותן השירות מעבר לאמור במפורש בסעיף זה. נותן השירות רשאי, לפי שיקול דעתו הבלעדי, לעדכן מעת לעת את היקף השירותים, לרבות שינוי, הרחבה או צמצום של הפונקציונליות, וזאת מבלי שתעמוד למשתמשים כל טענה או דרישה בשל כך.

13. קניין רוחני

כל זכויות היוצרים, סימני המסחר והקניין הרוחני באתר, לרבות תכנים, עיצובים, תוכנות, קודים, תמונות, טקסטים וחומרים אחרים, הם בבעלות הבלעדית של מפעילת האתר. חל איסור להעתיק, לשכפל, להפיץ, להציג, לשווק או להשתמש בתכנים ובשירותים ללא אישור מראש ובכתב ממפעילת האתר. עצם הגלישה באתר אינה מעניקה רישיון או זכות לשימוש כלשהו בתכנים או במוצרים המוצגים בו.

14. הדין החל וסמכות שיפוט

14.1 תנאים אלה כפופים אך ורק לחוקי מדינת ישראל ויפורשו על פיהם, מבלי לתת תוקף לדיניה הנוגעים לניגוד דינים.

14.2 לבתי המשפט המוסמכים של תל-אביב תהיה סמכות שיפוט בלעדית בכל מחלוקת בקשר עם התחייבות זו.

15. פרטי יצירת קשר

בכל שאלה או חשש לגבי תנאים אלו או השירות, ניתן לפנות אלינו ב- [email protected].